Osnivanje preduzetnika

Evo video objašnjenja kako se vrši osnivanje preduzetnika, šta je sve potrebno od dokumentacije i koliko traje ta procedura.

Vaš poreski savetnik,

#ft1p Milan Trbojević

 

Transkript:

Današnja tema je kako se osniva preduzetnik

Ja sam Milan Trbojević

Osnivač sam knjigovodstva Knjiški moljac i pokretač bloga ft1p.rs

Preduzetnik se osniva u Agenciji za privredne registre

Za osnivanje preduzetnika potrebno je svega par dana, a za osnivanje u APR 24 sata

Za osnivanje preduzetnika potrebne su tri stvari

Prvo je registraciona prijava koju imate na sajtu APR

Drugo je lična karta preduzetnika ili pasoš za strance

I treće je da uplatite taksu od 1500 dinara

Danom donošenja rešenja APR, preduzetnik je osnovan i od tog dana počinju da teku poreske obaveze

Narodski rečeno, taksimetar države počinje da kuca

Nakon toga imate još neke korake, niste sve nažalost završili

I to možete pogledati u jednom od naših prethodnih videa gde smo objasnili šta nakon osnivanja preduzetnika

Hvala što ste gledali

Vidimo se sledeći put i podelite ovo nekome kome treba

Ćao

 

About author View all posts Author website

Milan Trbojević

Sajber knjigovođa i poreski savetnik, specijalizovan za IT preduzetnike. Osnivač je i vlasnik sajber Knjigovodstva Knjiški moljac i pokretač je ovog bloga. Angažovan je kao poreski savetnik za IT delatnost u ICT hub-u gde pomaže preduzetnicima i prevazilaženju biroktraskih prepreka. Angažovan u IT zajednici i specijalizovan za Startup kompanije i pronalaženja modela poslovanja u Srbiji.

2 CommentsLeave a comment

  • Odlican blog zaista. Samo, jedna krucijalna stvar nedostaje. Oko otvaranja firmi sve je tu pretezno jasno, vecina ljudi zaista koristi agencije prilikom registracije, pa ne vidim potrebu potencirati otvaranja toliko.

    Evo recimo ja sam skoro otvorio DOO i muku mucim najvise sa odlukama i Ugovorima. Na nesrecu (ili srecu) knjigovodstvene agencije su tu vrlo sture u pitanju saveta i pomoci, pa smo prepusteni sami sebi. Na netu ima svega, medjutim pretezno stvari koje su mozda i zastarele.

    Konkretno sta jedan novootvoreni DOO i preduzetnik mora da ima u svojim prostorijama okaceno negde? Na neku oglasnu tablu ili sta god. Odluke o zabrani pusenja – gde to naci i odstampati? Odluka o radnom vremenu, odluka o kojecemu… Da li sve to mora ici u delovodnik? I takve stvari koje ce zaista biti od pomoci novim, pa i starim preduzetnicima.

    Hvala

     

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading...