Virtuelna kancelarija – vrhunsko rešenje za radni prostor u savremenom poslovnom svetu.
Koristite usluge virtuelne kancelarije, izgradite profesionalni imidž, uštedite dragoceno vreme i novac. Ostvarite veću radnu efikasnost i produktivnost, kao i bolju komunikaciju sa zaposlenima i klijentima – gde god da se nalazite!
Šta je virtuelna kancelarija, zašto treba da koristite ovu uslugu i koje benefite možete da očekujete? Odgovore Vam daje Vaš poreski savetnik,
#ft1p Milan Trbojević.
Današnja tema je: Šta je to Virtuelna kancelarija? Pogledajte video i saznajte, a za svaku informaciju oko iznajmljivanja virtuelne kancelarije pišite mi na mail [email protected]
Transkript:
Današnja tema je „Šta je to Virtuelna kancelarija“. Ja sam Milan Trbojević osnivač sam knjigovodstva Knjiški Moljac i pokretač bloga FT1P.rs
Virtuelna kancelarija je u stvari kada Vi od nekoga zakupite sedište, odnosno praktično poštansko sanduče i na toj adresi primate poštu i tamo Vam je zvanično registrovana firma. Ovo ima svojih popriličnih prednosti.
Jedna od najbitnijih prednosti je: za ovo Vam ne treba zakup prostorija. Znači, ako radite sa različitih lokacija i prosto morate primati poštu, nažalost, u fizičkom obliku najisplativije Vam je da registrujete virtuelnu kancelariju kod nekoga i platite za tu uslugu, nego da imate zakup prostora ili da Vam ne stiže pošta.
Jako bitna stvar, recimo, ako registrujete na adresu svog stana, Vi praktično kada idete negde morate da istaknete obaveštenje da niste tu, da ne radite i slično. Sada, ako tu zaista i živite to je malo problematično, jer otprilike kao da ste obavestili nekoga: „E vidi, nisam tu dva meseca pa ti uđi u stan i posluži se slobodno“. Može slučajno da se desi.
Jako bitna stvar, ukoliko ne primate poštu od strane Poreske uprave, u roku od 15 dana se smatra svako rešenje uručeno, primili ga Vi ili ne ako ga oni pošalju. Još jedna gora stvar – može da vam skinu neki novac sa računa, recimo ako nešta dugujete pa ne znate. Ali najgora stvar u tome je što može Poreska uprava da Vam oduzme PIB. Oduzimanje PIB-a znači da se Vi ne odazivate na tu adresu, odnosno ne odazivate se Poreskoj upravi. Oni kad Vam oduzmu PIB procedura vraćanja PIB-a jako je problematična. Kada vam je oduzet PIB, Vaša firma apsolutno ništa ne može da radi.
Ako ste Vi još u inostranstvu, veliki je problem kako ćete vratiti taj PIB. Ta procedura može trajati mesec ili duže, zamislite ako imate zaposlene i da ne možete da im isplatite platu. Ne možete apsolutno ništa da uradite, potpuno ste blokirani kada vam je oduzet PIB.
Takođe, ono što je još velika prednost, nećete imati troškove zakupa. Znači, u sadašnjem periodu ovog zdravstvenog stanja dešavalo se da je u recimo dosta IT firmi i sličnih firmi koje mogu da rade od kuće – poslali su sve radnike da rade od kuće. Ukoliko oni rade od kuće Vi bezveze plaćate zakup koji je 500-600 ili možda više, tu negde okvirno, eura mesečno. Tako da s te strane taj trošak nemate, imate mnogo niži trošak virtualne kancelarije.
Ono što sam ja hteo da Vas pozovem:
Knjiški Moljac je od skoro otvorio tu uslugu tako da na linku ispod videa ili iznad videa možete da popunite upitnik ukoliko Vas takva usluga zanima. Mi ćemo Vas kontaktirati i objasniti kako to sve funkcioniše i kako ide cela procedura. Tako da slobodno nas kontaktirajte videćete link ispod ili iznad videa, popunite samo kratke podatke, mi ćemo Vas kontaktirati i dogovaramo se i čujemo se oko svega.
Hvala što ste gledali, vidimo se sledeći put!
Podelite nekome kome je ovo korisno! Ćao!
Zakupite virtuelnu kancelariju po povoljnoj ceni i postanite još efikasnijii i uspešniji u svom poslu!
Ponudu za Virtuelnu kancelariju možete videti na LINKU
Koji su benefiti virtuelne kancelarije?
- Možete raditi odakle god želite, Vaša pošta će biti primljena i prosleđena Vama na mail
- Ne morate biti fizički prisutni na adresi da biste primali poštu
- Možete raditi odakle god želite
- Ne morate iznamljivati prostor i praviti troškove zakupa
- Fleksibilnost i dobijanje svega potpuno online
- Uvek primate poštu od Poreske uprave (zbog neprimanja i nepronalaska na adresi može se dogoditi da Vam oduzmu PIB)
- Virtuelnu kancelariju mogu koristiti i DOO, preduzetnik, paušalac, udruženja, fondacije, ogranci…
- I još mnogo drugih benefita.
Proces korišćenja virtuelne kancelarije
- Registrovanje na našoj adresi Vitezova Karađorđeve zvezde 50, Beograd – Zvezdara ili prilikom osnivanja ili promena sedišta u APR
- Potpisivanje ugovora o virtuelnoj kancelariji (dokaz ukoliko Poreska traži kako koristite sedište firme)
- Izrada pečata na kome je naznačeno “za poštu” zbog lakšeg primanja pošte (kada Poreska ili neki državni organ šalje, traži se lično prijem direktora ili preduzetnika, pa poštar traži lično prisustvo ili pečat. Postoji i alternativa – da se overava punomoćje kod notara, pa registruje u pošti, što je i skuplje i komplikovanije). Pečat možete da izradite na http://www.pecatplus.com/, sve online i da platite fakturu njima, a naš kurir će pokupiti pečat od njih.
- Nakon svega ovoga, kada stigne pošta mi je skeniramo i šaljemo Vama na mail.
- Na kraju svakog meseca stiže Vam faktura za korišćenje usluga virtuelne kancelarije.
- Ukoliko imate drugu adresu gde je kancelarija, magacinski prostor, maloprodaja i slično, a to nije registrovano kod APR-a, bitno je da se prijavi Poreskoj upravi preko portala e-porezi. Ovo se ne odnosi na obavezu prijave prostora ukoliko zaposleni ili neko od zaposlenih radi od kuće.
- Na kraju godine šaljemo Vam fizički registrator sa poštom kako biste ga čuvali.
- Evidenciju o klijentima virtuelne kancelarije vodimo u posebnoj Google sheet tabeli.
Cena je 40e bez PDV-a, i to je konačna cena.
Virtuelna kancelarija: najčešća pitanja i odgovori
Da li mogu kod vas iznajmiti virtuelnu kancelariju ukoliko sam iz Novog Sada ili drugog dela Srbije?
Da, možete. Viirtuelna kancelarija je osmišljena i napravljena tako da možete da radite iz bilo kog dela Srbije i sveta i da Vam pošta i sedište budu na jednom mestu. Umesto iznajmljivanja poslovnog prostora, ako Vaš tim radi od kuće ili želite da osigurate da Vam pošta uvek stiže – ovo je rešenje. Primera radi, ako je adresa Vašeg privatnog stana ujedno i sedište firme, ako Vam donose nešto iz Poreske uprave i ne primi se pošta, može doći da oduzimanja PIB-a, što pravi potpunu blokadu firme.
Kolika je cena za virtuelnu kancelariju u Novom Beogradu, Starom gradu i drugim delovima Beograda?
Ovde treba naglasiti da li želite da plaćate “ime lokacije” ili želite da imate dobru uslugu. Ako želite ime, onda ćete platiti skuplje, ako želite da imate dobro odrađen posao i uslugu po realnoj ceni, onda ćete to uraditi kod nas, na Zvezdari u Mirijevu. Naša adresa je Vitezova Karađorđeve zvezde 50.
Šta je to virtuelna adresa i da li može da se menja?
Virtuelna adresa se može menjati uvek i sve te promene se rade u APR-u. Takođe, virtuelna kancelarija se može korisititi i kao privremena adresa dok ne nađete sopstveni prostor na nekoliko meseci, što je čest primer.
Da li samo IT firme iznajmljuju ovakav vid kancelarija?
Ne, imamo klijente koji se bave trgovinom, ali žele da im dokumentacija dolazi na jedno mesto. Takođe, imamo dosta klijenata koji su stranci i praktično nisu u Srbiji i ovo im je odlično da ne moraju iznajmljivati ceo prostor ili stan.
Da li se virtuelna kancelarija može povezati sa coworking prostorom?
Može i ne mora. Kod nas je konkretno virtuelna kancelarija u okviru knjigovodstvene agencije i nemamo coworking prostor.
Na koji telefon ili mejl možemo zakazati ili rezervisati svoju virtuelnu kancelariju?
Možete nas kontaktira putem mail na [email protected] ili putem telefona na +381(64)659-18-81
Pingback: Šta je i čemu služi virtuelna kancelarija? | Samoobrazovanje
Pingback: Preduzetništvo, rad od kuće i veća efikasnost – da li postoji recept
Pingback: Otvaranje paušalne firme u Srbiji u samo 7 koraka – FT1P
Pingback: Otvaranje firme u Srbiji: Od ideje do realizacije – FT1P
Pingback: Otvaranje firme iz radnog odnosa: Detaljan vodič – FT1P