Kako preuzeti paušalno rešenje

Današnja tema je Kako preuzeti paušalno rešenje

Vaš poreski savetnik,

#ft1p Milan Trbojević

Transkript:

Današnja tema je Kako preuzeti paušalno rešenje

Ja sam Milan Trbojević osnivač sam knjigovodstva Knjiški moljac

i pokretač bloga ft1p.rs

Od 1.januara.2020 godine paušalno rešenje više vam neće stizati poštom na kućnu adresu

nego se isključivo preuzima elektronski.

Prvo i osnovno da bi ste preuzeli paušalno rešenje morate imati elektronski sertifikat.

Možete pogledati video koji sve elektronski sertifikati imaju, odnosno ko izdaje sve te sertifikate.

Ili umesto vas uz ovlašćenje može preuzeti neko ko ima elektronski sertifikat ,recimo vaš knjigovodja

ili bilo ko, ko ima elektonski sertifikat  a vi ga ovlastite .

Drugi korak vam je da morate da idete na sajt poreske uprave i instalirate aplikaciju e-porezi,gde kada se logujete

proverite tamo tehničke detalje kako trebate prosto i šta trebate od programa da instalirate .

I logujete se sa svojim elektronskim sertifikatom ,kada udjete na e-poreze izaberite sebe odnosno vašu

preduzetničku radnju i imaćete poštansko sanduče.

Kada udjete u poštansko sanduče tu vam sada stiže rešenje i odatle možete da peuzmete.

Pošto je rečeno da od osnivanja preduzetnika paušalca će rešenje stići u roku od 24h odnoso 48h to uradite vrlo brzo .

Takodje do kraja Januara odnosno već do 15-tog februara kada je prva rata  u 2020 svi bi trebalo da imaju rešenja .

Tako da proverite obavezno  svoje sanduče da bi ste mogli ispravno da plaćate buduće rate,poreze i doprinose .

Hvala što ste gledali vidimo se sledeći put

Podelite ovo nekome kome je korisno,Ćao!

 

About author View all posts Author website

Milan Trbojević

Sajber knjigovođa i poreski savetnik, specijalizovan za IT preduzetnike. Osnivač je i vlasnik sajber Knjigovodstva Knjiški moljac i pokretač je ovog bloga. Angažovan je kao poreski savetnik za IT delatnost u ICT hub-u gde pomaže preduzetnicima i prevazilaženju biroktraskih prepreka. Angažovan u IT zajednici i specijalizovan za Startup kompanije i pronalaženja modela poslovanja u Srbiji.

2 CommentsLeave a comment

  • Dobar dan, i postovanje Milane!

    Imam pausalnu firmu i radim za jednog klijenta u inostranstvu, kao i jos 3 kolege u BG. Da bi izbegli probleme sa testom, razmatramo otvaranje DOO na nekog od nas, zaposljavanje i koriscenje olaksica naredne 3 godine dok ne smislimo sta dalje. Medjutim, sada sam cuo sa par strana da je DOO u obavezi da drzavi refundira iznos tih olaksica ako zaposleni napusti firmu – da ili dobije otkaz. Znaci ako neko od nas dobije otkaz posle dve godine, a firma ne zaposli nikoga na to mesto – doo je u obavezi da drzavi refundira iznos olaksica za te dve godine. Da li je to tacno i kako to tacno ide?

    pozdrav i hvala za sve savete koje sam cuo ovde u poslednjih nekoliko godina od kada radim kao pausalac!!

     
  • Poštovanje Milane. U nekoliko navrata sam među vašim odgovorima našao rešenja za probleme koje nisam mogao naći ni na jednom drugom mestu, hteo bih da vam se zahvalim na tome. Zbog toga vam se javljam u ime prijatelja koji radi kao paušalni preduzetnik. Polovinom 2018. godine podigao je kredit kod banke preko svoje paušalne firme, koji se inače ne smatra prihodom i nastavio normalno da uplaćuje paušalno porez po rešenju koje je imao. Za 2019. mu nije stiglo rešenje što je tumačio kašnjenjem i nastavi da plaća po istim stopama. Početkom ove godine proverio je stanje u poreskoj upravi gde je video da je polovinom 2018. iz paušalnog prebačen na knjigaško poslovanje zbog iznosa kredita koji mu je uplaćen na račun. Rešenje nije dobio jer ga je poštar vratio i nije drugačije obavešten o tome. Sada ima veliku preplatu na računu, nisu ga zaduživali kao paušalca ali nema ni zaduženje kao knjigaš. Elektronski ne može da preda prijavu za 2018. (polovinu) već samo za 2019. godinu ali samo kao knjigaš što on u stvari nije. Koje je rešenje ovog problema? Sa kakvim zahtevom bi trebao da se javi Poreskoj upravi ili možda postoji način da to reši elektronskom prijavom?

     

Ostavite komentar

Loading...