Kako napraviti fakturu kada radiš za Upwork?

Ako radite preko Upwork-a ili neke slične platforme, a imate nedoumicu kako treba da izgleda faktura i na koga da glasi, pogledajte video i saznajte.

Primer fakture preuzmite OVDE

Vaš poreski savetnik,

#ft1p Milan Trbojević

 

Transkript:

Današnja tema je kako napraviti fakturu kada radiš za Upwork

Ja sam Milan Trbojević

Osnivač sam knjigovodstva Knjiški moljac i pokretač bloga ft1p.rs

Fakturu pravite direktno Upwork-u

Nije bitno da li novac primate direktno na devizni račun ili recimo primate preko nekog posrednika koji recimo može da bude Paypal

Ono što se postavlja kao dilema je to, vi ste tamo radili recimo za 10 klijenata, a fakturišete Upwork-u, kako da prikažete te klijente

Fakturišete pre svega Upwork-u, zato što vam on uplaćuje novac i u tom slučaju je on klijent

A u specifikaciji usluga koje ste radili možete napisati svaku uslugu za svakog pojedinačnog klijenta

Tako da možete imati 3, 5 ili 10 stavki koje ste radili

Za jednog klijenta ste radili dizajn, za drugog ste radili neku video montažu, za trećeg ste radili recimo neki web sajt

Sve to idete u specifikaciji, a podaci, odnosno vaš kupac je isključivo Upwork

Na sajtu ft1p.rs možete besplatno skinuti izgled fakture koja vam može poslužiti za ovaj slučaj

Hvala što ste gledali

Vidimo se sledeći put

Podelite ovo nekome kome je korisno

Ćao

 

About author View all posts Author website

Milan Trbojević

Sajber knjigovođa i poreski savetnik, specijalizovan za IT preduzetnike. Osnivač je i vlasnik sajber Knjigovodstva Knjiški moljac i pokretač je ovog bloga. Angažovan je kao poreski savetnik za IT delatnost u ICT hub-u gde pomaže preduzetnicima i prevazilaženju biroktraskih prepreka. Angažovan u IT zajednici i specijalizovan za Startup kompanije i pronalaženja modela poslovanja u Srbiji.

4 CommentsLeave a comment

  • Pozdrav Milane,

    Svaka čast za video post! Veoma korisna informacija za freelancere koji hoce da rade legalno (kao registrovani preduzetnici).

    Imam jedno pitanje vezano za fakturu.
    U primeru fakture kod polja primilac usluga navedeno je Upwork, naziv, adresa i mesto.
    Da li treba na fakturu da se doda i PIB od primaoca usluge (u ovom slučaju Upwok-ov poreski broj)?

    Ispravi me ako grešim ali koliko sam ja upoznat faktura (po našem zakonu) mora da sadrži odredjene elemente a jedan od tih elemenata je i Naziv primaoca usluge, adresa, mesto i PIB.

    Zato i pitam da li je u ovom slučaju PIB primaoca usluge (Upwork) obavezan da se navede na fakturi?

    Pozdrav,
    Milan

     

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading...